0515-431477

Bouwmarktmanager regio ter Apel

Omschrijving
De nieuwe werkdag bij KARWEI begint voor jou met het openen van de winkel. Je begroet de binnenlopende medewerkers en drinkt koffie met ze. De taken zijn voor iedereen duidelijk. De klanten komen binnen. Daar ligt de focus op. Met het hele team ga je voor een goede klanttevredenheid. Je overlegt met je assistent bouwmarktmanager over lopende zaken. Jij bent degene die de touwtjes in de bouwmarkt goed in handen houdt. ’s Middags heb je een constructief overleg met het MT. Daarna spring je nog even bij in de winkel, want het is een drukke vrijdag. Je hebt nog een coachingsgesprek met een pas begonnen verkoper die enthousiast je bevraagt. Tevreden sluit je aan het einde van de dag de winkel af.

Functie inhoud

  • Als gastheer zorg je ervoor dat je klanten zich welkom voelen. Dit straal je uit naar je klanten. Je bent in houding en gedrag het voorbeeld voor je collega’s.
  • Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van tevreden klanten. Ook het behalen van omzet en rendement, het personeelsbeleid en voorraadbeheer is jouw verantwoordelijkheid.
  • Als MT lid ben jij verantwoordelijk, samen met de assistent bouwmarktmanager, voor optimale inzet van alle beschikbare middelen, in de winkel en online.
  • Je houdt de ontwikkelingen in de DHZ branche en e-commerce in de gaten en je kunt dit waardevol inzetten voor onze organisatie.
  • Je coacht en begeleidt de medewerkers van de bouwmarkt. Je zorgt ervoor dat ze in hun kracht staan en hun werk goed kunnen uitvoeren.

Werkzaamheden

  • Je stuurt het MT en medewerkers aan
  • Je adviseert de binnenlopende klanten
  • Je coacht en beoordeelt medewerkers
  • Je plant en organiseert de inzet van het personeel
  • Je opent en sluit de bouwmarkt
  • Je zet lokale marketing op
  • Je handelt financiële en administratieve werkzaamheden af

Kennis en ervaring

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Aantoonbare ervaring met verkopen
  • Affiniteit met de DHZ branche
  • Ervaring met het leidinggeven aan groepen en individuen
  • Kennis van financiële processen en beleid


Wij bieden

Wij bieden een prettige functie binnen het familiebedrijf. Je werkt samen met een gezellig team. Je kunt hier 40 uur per week terecht. De werksfeer is hier prima! De koffie trouwens ook. De sfeer is informeel en is ruimte voor jouw verfrissende ideeën.

Wil je je verder ontwikkelen? Graag! Er zijn diverse doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden. Arbeidsvoorwaarden hebben we ook. We bespreken ze met je als je op gesprek komt.

Ben jij degene die we zoeken? Mail dan nu je CV en begeleidend schrijven naar sollicitatie@reconsul.nl.